אבני החן של התכשיטים שלנו

זירקוניה שחורה

בעוד שבגדים שחורים הם הרזים ביותר, תכשיטים שחורים הם החלקים ביותר. לבישת זירקוניה שחורה בצבע סילון שנראית כמו יהלומים שחורים מגדירה זוהר אורבני. הגוון המסתורי והכהה של Black Cubic Zirconia לא רק נראה נהדר בעיצובי תכשיטים, אלא בגלל שהוא צבע ניטרלי, הוא ישתלב היטב עם כל צבע אחר בארון הבגדים שלך. אבן חן שחורה זו היא אחת האבנים הנמכרות ביותר, מה שהופך אותה כתחליף לאוניקס שחור ואגת שחורה. יש לטפל בזירקוניה השחורה הזו כראוי מכיוון שיש לה נטייה לשנות את צבעה אם מטפלים בה בצורה לא נכונה.

מאפיינים :

 מאפיינים כימיים: ZrO2

 קשיות: 8.5 קנה המידה של Moh

 אינדקס השבירה: 2.17

 כוח משיכה ספציפי: 5.65-5.95

 עמידות בפני זעזועים: 350°

:ההיתרונות של לענוד אבן חן שחורה זו 

• אבן חן שחורה CZ מגבירה את המימוש העצמי.

• אבן חן שחורה מעודדת תחושת אחריות וביטחון עצמי. זה מגביר אגו טוב ורצון להסתבך במחלוקת במקרה שזה חשוב.

• Black Cubic Zirconia משחזר את היכולת לבסס את עצמנו. באמצעות לוגיקה
ומחשבות אנליטיות מעוררות השראה, הוא משחזר מיקוד ויעזור לנו להתווכח בצורה נחושה. זה גם מציע השקפה פשוטה ואמיתית לחיינו שמגבירה את הרגולציה על הפעולות שלנו.

אבן החן השחורה הזו היא אבן חן שחובה לקנות ללקוחות, היא בהחלט תעניק מראה עשיר
ותגרום לכל אחד להדהים מהיופי הזוהר שלה צבעו של ה-Black Cubic Zirconia הוא שחור גמור ואטום לחלוטין.

זירקוניה לבנה AAA

"בשל עלותו הנמוכה והדמיון החזותי הקרוב ליהלום, זירקוניה מעוקבת נותרה סימולנט היהלומים החשוב ביותר מבחינה גמולוגית וכלכלית מאז 1976." - סטטיסטיקה זירקוניה מעוקבת (CZ) היא הצורה המעוקבת הגבישית של זירקוניום דו חמצני (ZrO2). החומר המסונתז קשה, ללא רבב מבחינה אופטית ולרוב חסר צבע, אך עשוי להיות עשוי במגוון צבעים שונים. אבני זירקוניה רופפות הן בדרך כלל חסרות צבע, אך ניתן להוסיף גוונים רבים של צבעים באמצעות יסודות קורט במהלך תהליך הייצור. בהירות, או בהירות, של זירקוניה רופפת היא גורם איכות. תהליך הייצור יכול לפעמים להעיב על אבן, וליצור פגמים גלויים. בדיוק כמו עם יהלומים מקוריים, ככל שהאבן ברורה יותר, כך הערך גדול יותר.

מאפיינים:

HARDNESS (סקאלה של Mohs): 8.50 צפיפות: 5.65 – 5.95

אינדקס שבירה: 2.088 - 2.176

פיזור: 0.058 - 0.066

עמידות בחום: 650°C – 700°C

שבר: קונצ'ואידי

כוח משיכה ספציפי: 5.65-5.95, עמידות בפני זעזועים: 350°

אבני CZ White AAA הן הפופולריות ביותר בקרב חנויות תכשיטים מכיוון שהן מציעות איכות מעולה במחירים נוחים.

לאיכות צירקוניה לבן יש דרגות שונות A, AA ו- AAA. זה שאנו מוכרים בסעיף זה הוא בדרגת AAA. יש 58 פנים בכל האבנים אך ההבדלים מבוססים על ליטוש ואיכות החיתוך.



 

 

אבן אגת

אנו יודעים שאגת שימשה את האדם במשך 3000 שנים לפחות שכן היא קיבלה את שמה
מהפילוסוף היווני העתיק תיאופרסטוס.

תיאופרסטוס קרא לאבן החן על שם נהר אצ'טס בסיציליה, שם נתקל בהן. האי היה מושבה יוונית לפני שנכבש על ידי הרומאים והיה מקור לאבני חן אגט במשך מאות שנים. אגת שימשה לייצור טבעות, חותמות וקישוטים והיא מגוון של כלקדוני שבתורו הוא סוג של קוורץ.

לכלקדוני יש זנים רבים, כולל אוניקס, ג'ספר ואבן דם, אבל אגת היא בדרך כלל הגרסה הרצועה או הפסים, אם כי עם קוורץ דומים אלה לעתים קרובות ניתן לבלבל אותם בקלות. אגטים מורכבים משכבות עוקבות של חומר, לפעמים מעוקלות, לפעמים שטוחות, בעובי, צבע ושקיפות שונים.

מגוון הצבעים והדוגמאות הוביל למספר שמות שונים לאגת כולל אגת תחרה, אגת אזוב ואגת אש. ככלל, לאגת יש מראה מפוספס כאשר ירוק, צהוב, אדום וחום הם ערכות הצבע
הנפוצות ביותר, אך חלק מהגרסאות הצבועות צבעוניות באופן שווה לכל אורכו.

אגטים מגיעים במגוון רחב של צבעים טבעיים, חום, אדום, לילך, ורוד, צהוב, כמו גם שחור, אפור ולבן, אבל מכיוון שזו אבן חן נקבובית למדי, היא מצריכה צבע די טוב, כך שיבואו אבני חן בצבעים עזים או אפילו צבעוניים. טוב טופלו בצורה זו.

עם אבני חן צבעוניות אלו בדרך כלל הצבע באמת קובע את המחיר אבל עם אגטים הדברים קצת שונים. ככלל כחול וירוק טבעיים נדירים יותר מצבעים אחרים באגטים ולכן הם נוטים להשיג את המחירים הגבוהים יותר.

אגת אזוב היא בעיקר בצבע שמנת עם תכלילים ירקרקים שנראים כמו אזוב, צמחים או דשא בעוד שאגת דנטריטית, הנקראת לפעמים אגת עץ, דומה אך התכלילים חומים וענפים יותר.

האגטים הכחולים יכולים להיות היקרים ביותר עם אגטס אלנסבורג הנדיר מאוד שמגיע למחירים גבוהים וגם אגטים כחולים תחרה וסלמרק מוערכים היטב. אגטים אחרים נוטים להגיע במגוון צבעים בדוגמאות שונות והשילוב של צבעים עזים בדוגמאות מעניינות הוא שמעלה את מחירן של אבני חן אלו.